Tomt batteri.......

0kommentarer

Idag åkte hela familjen in till stan för att ha lite trevligt. Skulle släppa av Henrik på Järnvägsgatan och vänta utanför medan han sprang in på en affär!

Stod på tomgångskörning ett tag och fick lite dåligt samvete gentemot naturen ,-P Så tändningen åkte av men jag lämnade fläkten på, och barnen körde lite med elhissarna och......................BLIP så slutade allt att fungera. Försökte starta men inget hände.......batteristopp mitt i stan.........Började känna lite lätt panik. Stod halvvägs i bussfilen, hmmm!

En polisbil åkte förbi och jag tänkte vinka till mig hjälp, men NEJ vill inte visa mig med polisen mitt i stan på blanka dan. Vilken tur att grannen på 14 skymtade till i stan. Fick hjälp till slut ungefär samtidigt som Henrik kommer ut från affären. Ni skulle sett hans min!!!!!!!!! 

Kommentera

Publiceras ej